Selagi Tidak Bercanggah Dengan Dasar,

| Date: Wednesday, June 3, 2009 |

Tinggal beberapa hari lagi,akan selesailah Muktamar Agung PAS ke55. Insyaallah suasana perumpamaan “penyusunan alat perabut didalam rumah” akan selesai. Semoga keberkatan akan melimpahruah dengan izin Allah S.W.T.

Allhamdulillah dengan kelemahan dan kejahilan yang aku ada, aku bukanlah orang yang tersenarai dalam golongan orang yang Allah beri amanah yang amat besar,bagi memilih ataupun mengundi siapakah bakal memimpin jemaah kali ini.

Semoga para perwakilan yang terpilih memegang amanah yang amat besar ini, dapat menunaikan dengan penuh ketakwaan,penuh keimanan dan sentiasa mendapat petunjuk dan hidayah dari Allah s.w.t.

Bagi aku semua para pemimpin yang berlumba-lumba dalam melakukan kebaikan , kelayakan yang ada pada mereka tak mampu aku pertikaikan. Aku ?insyaallah akan tetap wala sesiapapun yang akan terpilih dalam pemilihan kali ini,selagi mereka tidak bercanggah dengan dasar yang diperjuangkan.

0 komentar:

Post a Comment