Sensasi , Menyedihkan Dan Teramat melucukan.

| Date: Tuesday, May 19, 2009 |
Kaahhh kahhhh Akhirnya BN sedar diri, Laungan BN saja yang mampu memerintah akhirnya makan diri sendiri, huuuu huuuuu satu lagi projek ucapan khurafat telah di tolak oleh rakyat. Dengan penarikan diri BN untuk bertanding dalam pilihan raya kecil dipenanti menzahirkan lagi apa yang berlaku dalam pentadbiran BN.

Huuuuuu huuuuuu BN yang disertai 14 parti-parti kecil tidak mampu menolak gelombang kebangkitan rakyat yang didokong oleh Pakatan Rakyat, sedangkan Pakatan Rakyat hanya memiliki 3 parti sahaja .Fuhhhhh sungguh tragedies!!!!!!!

”sesat dihujung jalan kembalilah kepangkal jalan” sungguh manis peribahasa orang tua-tua dahulu.

Buat Dato Seri Najib selaku Pm Malaysia dan ketua bagi komponen BN, bagi aku ini adalah penzahiran dari Dato Seri betapa lemahnya pemerintahan yang Dato Seri kendalikan. Aku jangkakan PM sekarang bakal menjadi PM yang tersingkat memegang kuasa sebagai PM Malaysia.

Ok kengkawan petir sabung menyambung cuaca tak menentu , carilah tempat untuk berteduh yang memiliki naungan Rahmat Allah s.w.t.

“Satu lagi peringatan untuk kengkawan jauhi dari Harimau yang cedera dan sedang lapar kerana ia tak mengenal mangsa” Cari lah tempat berlindung yang dipelajari dari guru yang benar-benar ikhlas sebagai Hamba Allah yang mencapai darjat Taqwa disisi Allah s.w.t.
Ok kengkawan jumpa lagi semoga kita sentiasa sedar diri bahawa kita ini adalah Hamba Allah.


0 komentar:

Post a Comment