Tak mainlah 'YES MAN'

| Date: Wednesday, February 11, 2009 |
Peralihan kuasa di Perak, umpama pelengkap ubat bagi orang yang buta mata dapat melihat, orang yang pekak telinga dapat mendengar, orang yang mati hatinya dapat hidup kembali, orang yang tak mengerti Politik diamalkan Umno/BN dapat mengerti kembali perjuangan mereka, orang yang pengecut menjadi berani, orang yang selama ini hanya tahu perkataan ‘YES’ sudah mampu mengatakan ‘NO’.

Tahniah Umno/BN anda mampu menyedarkan orang yang masih tak sedar, bagaimanakah sifat anda yang sebenar. Kejayaan Umno/BN mengenepikan pilihan rakyat untuk memilih pimpinan mereka sendiri, didalam pilihanraya ke12. Telah Berjaya anda rampas kembali.

TAHNIAH Semoga Allah memberi balasan yang setimpal dengan amalan umno/BN lakukan.Tahniah teruskan menzahirkan sifat Umno/BN yang sebenar.

Apa hambajahil niiii? Asyik memuji Umno/BN jer !!!!!! Asyik beri kata semangat jer, kat Umno/BN? janganlah marah kengkawan. Nak tegur tak bolih nak larang tak bolih nak nasihat tak dengar, kita puji jerlah Umno/BN. Biar dia terjun ngan labu-labunya sekali kahhhh!!!!! Kahhhhh!!!!

pengampu;hambajahil

0 komentar:

Post a Comment