Umat Islam Palestin Pencetus kebangkitan

| Date: Friday, January 16, 2009 |
Kelengkapan canggih yang dimiliki oleh Tentera Israel dan sekutunya, tidak mampu untuk menakut-nakutkan dan menawan Umat Islam Gaza Palestin. Kelebihan canggih yang ada pada tentera Zionis Israel dan sekutunya bukanlah kayu pengukur kejayaan cita-cita jahat mereka. Tekanan dan kezaliman yang diluar batas kemanusiaan telah membangkitkan semangat JIHAD Umat Islam Palestin amnya seluruh dunia.

Rintitan dari perlakuan amat zalim dikenakan keatas Umat Islam Palestin,tidak mustahil akan berlakunya INTIFADA ketiga, semangat JIHAD Umat Islam Palestin insyaallah akan menjadi pencetus kebangkitan Umat Islam diseluruh dunia.

Pasti akan tiba masanya zionis Israel dan sekutunya akan menyesali setiap perbuatan dan kezaliman yang dilakukan oleh mereka keatas Umat Islam Palestin, dan akan menerima natijah yang amat buruk dan keji.

“Berbanggalah wahai Umat Islam Palestin, kamu bukanlah umat yang mampu dipergula-gulakan ,diperkotak-katikkan dan diperbudak-budakkan, semangat JIHAD Umat Islam Palestin akan menjadi Pencetus semangat JIHAD Umat Islam diseluruh dunia,Insyaallah”













0 komentar:

Post a Comment